Kobiety z Orion Media Group ponownie zorganizowały spotkanie zrzeszające panie z branży digital marketingu. Tym razem skupiły się na budowaniu marki osobistej. Jak przebiegło spotkanie i dlaczego już teraz warto czekać na kolejne? Oto relacja z wyjątkowego eventu dla kobiet w biznesie. Zapraszamy na relację z Orion Woman 2024.
Spis treści
Czym jest inicjatywa Orion Woman?
Pomysłodawczynią Orion Woman jest Magdalena Żmuda, czyli COO Orion Media Group. Wraz z pracownicami z firmy organizuje spotkania przeznaczone dla kobiet z branży digital marketingu. Pierwsze z nich odbyło się we wrześniu 2023, a trzecie miało miejsce niedawno – 14 czerwca 2024 roku. Inicjatywa ma na celu stworzenie zgranej, zżytej społeczności kobiet, które wzajemnie wspierają się i inspirują w działaniach nie tylko zawodowych, ale i osobistych. Cykliczne spotkania skupiają się na konkretnych tematach przewodnich, a ostatnie przebiegło pod znakiem budowania marki osobistej – Brand Yourself Edition.
Brand Yourself Edition – jak przebiegło spotkanie?
Event odbył się w niesamowitych wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie. Po rejestracji i przywitaniu uczestniczek rozpoczął się panel dyskusyjny z ekspertkami:
- Eweliną Podrez-Siamą – założycielką agencji Fox Strategy;
- Alina Gwoździewicz – specjalistką w zakresie marketingu i marek osobistych;
- Magdą Dubrawską – współwłaścicielką agencji SOLD OUT.
Kobiety w rozmowie z Magdaleną Żmudą opowiedziały o tym, jak ważną rolę odgrywa dziś personal branding, a także podzieliły się własnymi doświadczeniami w zakresie kreacji marki osobistej. Po inspirującej dyskusji przyszedł czas na networking i degustację wina z polskiej winnicy DiWine.
Relacja z Orion Woman 2024
Część merytoryczną spotkania uświetniła swoją prelekcją ekspertka z ponad 10-letnim doświadczeniem w komunikacji i kreacji wizerunku marek beauty & fashion – Aneta Chrzanowska. Jej wystąpienie okazało się kopalnią wiedzy i doświadczeń, które zachęciły do dialogu także uczestniczki wydarzenia. Jak sama specjalistka napisała później w social mediach: „Miałam przyjemność wygłosić prelekcję, która przerodziła się w żywą dyskusję z uczestniczkami. Wasze miłe słowa dodają mi siły i napędzają do dalszego działania oraz bycia sobą”.
W trakcie eventu chętne kobiety wzięły udział w sesji zdjęciowej, ponieważ profesjonalne zdjęcia to ważny element budowania marki osobistej w sieci. Odbył się również konkurs, w ramach którego można było wygrać np. darmowe nagranie własnego podcastu w OMG Prime Studio w Warszawie. Szczęśliwa zwyciężczyni zapewne już niebawem stworzy swój pierwszy odcinek.
Event nie byłby możliwy bez wsparcia partnerów, do których należą: IAB Polska, Ania Kruk, DiWine, Coffee & Sons, madelle, Pro’Nature Clinic, sundose, Crispy Natural, Sprawny Marketing, iWoman, portal dla kobiet e-Wenus.pl, Glam Style, Wystarczająco Dobre, Wysokie Obcasy, Ohme, Anywhere For Her i portal biznesowy PolecanyBiznes.pl. Dwie zaprzyjaźnione z Orion Woman konferencje to semKRK i semWAW. Podczas spotkania na wszystkie gościnie czekały prezenty.
Orion Woman to inicjatywa dla kobiet z branży digital marketingu, która łączy przekazywanie wiedzy z możliwością poznania wspaniałych osób i czerpania z tego mnóstwa inspiracji. W opiniach uczestniczek jasno wybrzmiewa to, jak wyjątkowa jest atmosfera podczas wszystkich spotkań. Warto zatem czekać na kolejne edycje!
Jako patron medialny tej wyjątkowej inicjatywy dla kobiet w biznesie z niecierpliwością wyczekujemy daty kolejnego spotkania społeczności Orion Woman.