Konferencja Girlbosskie – wydarzenie dla kobiet e-biznesu i e-commerce

You are currently viewing Konferencja Girlbosskie – wydarzenie dla kobiet e-biznesu i e-commerce

Kobiety coraz częściej szukają możliwości pracy zdalnej oraz zarabiania online. Składa się na to wiele przyczyn, ale chyba najpopularniejszą wśród nich jest chęć łączenia rozwoju zawodowego z macierzyństwem i zarabianiem pieniędzy. Jak odnieść sukces w biznesie online? Wybierz się na Konferencję Girlbosskie, nad którą patronat medialny podjął magazyn dla kobiet e-Wenus.pl.

Co to jest Konferencja Girlbosskie?

Konferencja Girlbosskie to organizowane od 2021 roku wydarzenie dla przedsiębiorczych kobiet, które dostarcza niezwykłą dawkę inspiracji, wiedzy i wsparcia. To spotkanie ambitnych kobiet, które mierzą się z różnymi problemami, odnoszą sukcesy, przełamują bariery oraz wzajemnie motywują się do budowania stabilnego biznesu. To szansa na poznanie narzędzi niezbędnych do rozwoju i promocji działalności internetowej. Organizatorką Konferencji Girlboskie jest Ola Gościniak z Jestem Interaktywna.

Dlaczego wziąć udział Konferencji Girlbosskie 2024?

Konferencja Girlbosskie, czyli Boost Online Super Summit, to wydarzenie internetowe poświęcone promocji produktów i usług online, podczas którego masz okazję:

  • Poznać wskazówki i historie przedsiębiorczych kobiet i mężczyzn o tym, jak promują swoje biznesy online.
  • Zyskać wartościową wiedzę w pigułce od praktyków w branży produktów online.
  • Poznać inne osoby, które mają podobne cele do Twoich.
  • Otrzymać bonusy od partnerów konferencji.
  • Wziąć udział w konkursie z nagrodami.

W trakcie trzech dni konferencji przeanalizujesz wszystkie etapy lejka sprzedażowego produktów online. W efekcie otrzymasz mnóstwo cennych porad i wskazówek, niezbędnych, jeśli dopiero rozważasz biznesu online lub już prowadzisz internetową działalność, jednak pragniesz zwiększyć efekty.

Tematy prelekcji podczas Konferencji Girlbosskie 2024

  • "Od zera do ponad 2 milionów złotych z biznesu online" – Ola Gościniak.
  • "Jak PR może wspierać wizerunek produktów cyfrowych" – Ewelina Salwuk-Marko.
  • "Mindset Mirosława Skwarka – wczoraj nauczyciela, dziś milionera" – wywiad z Mirosławem Skwarkiem.
  • "Ty jako filar firmy – jak dbać o swój power?" – Ula Nec.
  • "Dlaczego pozytywne doświadczenia klientów to szansa na sukces – prawdziwe przykłady" – Natalia Nietupska.
  • "Workation jako sposób na dotarcie do nowych klientek oraz budowanie rozpoznawalnej marki online"- wywiad z Agnieszką Werechą-Osińską.
  • "Strategiczne rozwijanie biznesu zaczyna się od mindsetu!" – Edyta Kwiatkowska-Pelizg.
  • "Jak skutecznie sprzedawać przez telefon?" – Asia Krukowska.
  • "Biznes mama – Rodzicielstwo Przedsiębiorcze: Jak tworzyć biznes i wychowywać dzieci jednocześnie" – panel dyskusyjny z udziałem Joanny Rułkowskiej, Justyny Borzuckiej, Kamili Skrobek, Mai Strzałkowskieej oraz Izy Kłodzińskiej.
  • "Dlaczego nie każda strona WWW sprzedaje?" – Gabriela Kurowska.
  • "Jak sprawić, by Twoi klienci czuli się bezpiecznie? Ubezpieczenia, o których powinien pomyśleć przedsiębiorca" – Teresa Wojaczek.
  • "Historia o przełomach, największych błędach lub lekcjach, jakie Cię spotkały" – wywiad z dr Pauliną Ihnatowicz.
  • "Kiedy kończy się kopia, zaczyna się marka. Czyli jak Wyróżnić się marką osobistą?" – Ola Mrowiec.
  • "Jak budować zaufanie klientów przez treści sprzedażowe" – Iwona Wieczorek-Bartkowiak.
  • "Branding 360 stopni. Kreujemy pozytywny wizerunek w świecie cyfrowym" – panel dyskusyjny z udziałem Anny Teodorczyk-Twardowskiej, Joanny Brom-Nowickiej, Sylwii Stein, Agnieszki Knapik oraz Weroniki Wolskiej.
  • "Jak zrobić dochodowy webinar sprzedażowy w dowolnej branży" – Magdalena Pawłowska.
  • "Krzywe kreski i ich magiczna moc" – Basia Grzegorzewska.
  • "Jak budować markę osobistą za pomocą Reels" – Sonia Staroszyńska.
  • "Od pomysłu do projektu – skuteczne zarządzanie w małych firmach" – Paulina Augustowska.
  • "Między kreacją a rzeczywistością: o budowaniu persony w internecie" – Julia Oleś.
  • "Jesteś ekspertką! Uwierz w to! – syndrom oszusta, krytyk wewnętrzny, klątwa wiedzy i co jeszcze w nas siedzi?" – panel dyskusyjny z udziałem Oli Gościniak, Natalii Bednarczyk, Aleksandry Gładysz, Dominiki Paprockiej, Olgi Michałkiewicz oraz Beaty Leszczyńskiej.
  • "Wynieś niszowy biznes na inny poziom z produktami online" – Daria Mazurowska.
  • "15 konkretnych porad, dzięki którym klienci pokochają zakupy w Twoim sklepie online" – Ewa Bartnik.
  • "Brzmię jak ja i dobrze mi z tym: budowanie społeczności poprzez pozytywne podejście do swojego głosu" – Kasia Kłosowska.
  • "Biznes w zgodzie z cyklem" – wywiad z Elizą Wydrych.
  • "Marka osobista odporna psychicznie" – Justyna Krajewska.
  • "Jak zacząć i wytrwać w social mediach. Czyli o budowaniu silnej i autentycznej marki osobistej" – Michał Wichowski.
  • "Tiktok – jak wbić darmowe zasięgi w 2024" – Marcin Majzner.
  • "Nie bądź dama, nie musisz robić biznesu sama" – panel dyskusyjny z udziałem Katarzyny Masztaller, Agnieszki Pojda, Magdy Steblewskiej, Eli Nieradko i Eli Wolińskiej.
  • "SEO marki osobistej. Personal branding w Google" – Ewelina Podrez-Siama.
  • "Mam tę moc – czyli jak odnaleźć źródło sukcesów, które jest w Tobie" – Paulina Patrzałek-Linowska i Jola Bilanycz.
  • "Co zrobić, kiedy utkniesz, czyli subiektywny przegląd pomysłów i inspiracji wzmagających kreatywność" – Maciek Budzich.
  • "Jak Przekuć pasję w inspirującą społeczność" – Klaudia Rozwadowska-Preneta.
  • "Budowanie marki osobistej poprzez autorytet śmieszka" – Paulina Żywica.
  • "Jak projektować strategie content marketingu na Instagramie?" – Oskar Lipiński.
  • "Wychowujesz sobie konkurencję? Nie bój się tego!" – Ewa Popielarz.
  • "Wydaj książkę i zbuduj wizerunek eksperta" – panel dyskusyjny z udziałem Magdy G. Mutlu, Dominiki Surma, Kasi Bieńkowskiej, Ewy Wojtan, Katarzyny Mróz-Jaskuła oraz Olgi Wilczyńskiej.
  • "Budowanie społeczności i zaangażowanie jej na Facebooku" – Joanna Kadej.
  • "Jak wykorzystać biznes online do czynienia dobra" – wywiad z Anną Makowską.
  • "Żart, jako narzędzie w walce o uwagę" – Ievgen Vector.
  • "Sprzedaż w wideo – 5 skutecznych lifehacków" – wywiad z Agatą Koman.
  • "Wykorzystaj swoje talenty Gallupa jako wyróżnik Twojej marki" – Karolina Jarosz.
  • "Mam Twój mail i co dalej? – jak utrzymać relacje i zaangażowanie (nie tylko dla introwertyczek)" – Anna Rudnicka.
  • "Jak tworzyć na TikToku, aby inni chcieli słuchać?" – Daria Kamińska.
  • "Finansowa Empowermentka: Jak opanować sztukę zarządzania pieniędzmi?" – panel dyskusyjny z udziałem Agnieszki Gaczkowskiej, Ani Witowskiej, Agnieszki Ciesielskiej-Quesada, Marty Mazurek i Olg Gościniak.
  • "Jak radzić sobie z hejtem w sieci?" – Ilona Adamska.
  • "Dlaczego zarabianie i mówienie o pieniądzach w biznesie to żaden wstyd?" – Justyna Broniecka.
  • "Jak dzięki byciu autentycznym zaczęłam sprzedawać sama produkty w sklepie online bez pomocy influencerów" – Magdalena Kucia-Ochal.
  • "Jak nawyki mogą pomóc w budowaniu sukcesu zawodowego" – wywiad z Olgą Kozierowską.
  • "Growth Hacking – jak wyskalować markę do miliona i mieć pół roku wolnego" – Marta Krasnodębska.
  • "Jak wykorzystać możliwości LinkedIn w 2024 roku" – Katarzyna Kędzia.
  • "Jak tworzyć jak sprzedawać swoje produkty" – wywiad z Anią Skura.
  • "Jak zwiększyć sprzedaż na Instastories? Konkretne przykłady" – Joanna Fabisiak.
  • "Pareto w legalnej sprzedaży – zaoszczędź czas i pieniądze, zyskaj 80% spokoju i sprzedawaj!" – Ilona Przetacznik.
  • "Zarabianie na Instagramie" – panel dyskusyjny z udziałem Anety Jaworskiej, Szymona Mierzwy, Bartka Piekarskiego, Magdy Owsiany, Katarzyny Bieleckiej, Dariusza Mrozka oraz Joanny Skotniczy.
  • "Konwersja strony sprzedażowej – policz i popraw!" – Agnieszka Skupieńska.
  • "Fakty i mity biznesu online" – Marcin Osman.
  • "Co ma wpływ na to, czy przedsiębiorca zarabia, czy nie?" – wywiad z Martą Manterys.
  • "Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek, czyli jak za pomocą jednego potężnego narzędzia ekonomii behawioralnej zmieniłam totalną katastrofę sprzedażową w zadowolonego klienta" – Joanna Barska.
  • "Jak przejść z tanich kursów online na programy premium w branży, która nie jest przyzwyczajona do płacenia wysokich stawek?" – Agnieszka Pieniążek.
  • "Sprzedaż w 2024" – panel dyskusyjny z udziałem Moniki Klekotko, Dagmary Mańka, Dominiki Trawka, Aleksandry Połetek-Pszonak i Kingi Nowak.
  • "Strategie Implementacji AI w marketingu" – Dominika Bucholc.
  • "Od 0 do 10k obserwujących – jak budować społeczność, która kupuje?" -Weronika Modzelewska.
  • "Zarabianie na produktach cyfrowych" – wywiad z Dominiką Żak.
  • "Jak zrobić dochodowy webinar sprzedażowy w dowolnej branży" – Magdalena Pawłowska.

Konferencja online Girlbosskie 2024

Kiedy odbędzie się Konferencja Girlbosskie i jak wziąć w niej udział?

Konferencja Girlbosskie odbędzie się w dniach 11-13 czerwca 2024 online. Patronat medialny nad wydarzeniem podjął popularny portal dla kobiet e-Wenus.pl. Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie organizatora: https://girlbosskie.pl/konferencja/.

Renata Zielezińska

Aktywna zawodowo mama. Od 2012 roku prowadząca własny biznes. Pasjonatka copywritingu SEO i content writerka z ogromnym doświadczeniem. Wirtualna asystentka i wydawca i redaktor prowadząca 4 portale internetowe: kobiecy magazyn online i portal nowoczesnych kobiet e-Wenus.pl, portal biznesowy PolecanyBiznes.pl, portal kosmetyczno-urodowy TrustedCosmetics.pl oraz blog lifestylowy SposobyNaZycie.pl. Uwielbia poznawać ludzi biznesu, zaczytana w książkach pisanych przez praktyków biznesu. Przedsiębiorczyni uprawiająca jogę w ogrodzie i zafascynowana tematyką finansów. Szczęśliwa żona, mama Roberta i Amelki, praktykująca wdzięczność każdego dnia. Uzależniona od pisania, świec zapachowych i pysznej, aromatycznej kawy.