Kobiety coraz częściej szukają możliwości pracy zdalnej oraz zarabiania online. Składa się na to wiele przyczyn, ale chyba najpopularniejszą wśród nich jest chęć łączenia rozwoju zawodowego z macierzyństwem i zarabianiem pieniędzy. Jak odnieść sukces w biznesie online? Wybierz się na Konferencję Girlbosskie, nad którą patronat medialny podjął magazyn dla kobiet e-Wenus.pl.
Spis treści
Co to jest Konferencja Girlbosskie?
Konferencja Girlbosskie to organizowane od 2021 roku wydarzenie dla przedsiębiorczych kobiet, które dostarcza niezwykłą dawkę inspiracji, wiedzy i wsparcia. To spotkanie ambitnych kobiet, które mierzą się z różnymi problemami, odnoszą sukcesy, przełamują bariery oraz wzajemnie motywują się do budowania stabilnego biznesu. To szansa na poznanie narzędzi niezbędnych do rozwoju i promocji działalności internetowej. Organizatorką Konferencji Girlboskie jest Ola Gościniak z Jestem Interaktywna.
Dlaczego wziąć udział Konferencji Girlbosskie 2024?
Konferencja Girlbosskie, czyli Boost Online Super Summit, to wydarzenie internetowe poświęcone promocji produktów i usług online, podczas którego masz okazję:
- Poznać wskazówki i historie przedsiębiorczych kobiet i mężczyzn o tym, jak promują swoje biznesy online.
- Zyskać wartościową wiedzę w pigułce od praktyków w branży produktów online.
- Poznać inne osoby, które mają podobne cele do Twoich.
- Otrzymać bonusy od partnerów konferencji.
- Wziąć udział w konkursie z nagrodami.
W trakcie trzech dni konferencji przeanalizujesz wszystkie etapy lejka sprzedażowego produktów online. W efekcie otrzymasz mnóstwo cennych porad i wskazówek, niezbędnych, jeśli dopiero rozważasz biznesu online lub już prowadzisz internetową działalność, jednak pragniesz zwiększyć efekty.
Tematy prelekcji podczas Konferencji Girlbosskie 2024
- "Od zera do ponad 2 milionów złotych z biznesu online" – Ola Gościniak.
- "Jak PR może wspierać wizerunek produktów cyfrowych" – Ewelina Salwuk-Marko.
- "Mindset Mirosława Skwarka – wczoraj nauczyciela, dziś milionera" – wywiad z Mirosławem Skwarkiem.
- "Ty jako filar firmy – jak dbać o swój power?" – Ula Nec.
- "Dlaczego pozytywne doświadczenia klientów to szansa na sukces – prawdziwe przykłady" – Natalia Nietupska.
- "Workation jako sposób na dotarcie do nowych klientek oraz budowanie rozpoznawalnej marki online"- wywiad z Agnieszką Werechą-Osińską.
- "Strategiczne rozwijanie biznesu zaczyna się od mindsetu!" – Edyta Kwiatkowska-Pelizg.
- "Jak skutecznie sprzedawać przez telefon?" – Asia Krukowska.
- "Biznes mama – Rodzicielstwo Przedsiębiorcze: Jak tworzyć biznes i wychowywać dzieci jednocześnie" – panel dyskusyjny z udziałem Joanny Rułkowskiej, Justyny Borzuckiej, Kamili Skrobek, Mai Strzałkowskieej oraz Izy Kłodzińskiej.
- "Dlaczego nie każda strona WWW sprzedaje?" – Gabriela Kurowska.
- "Jak sprawić, by Twoi klienci czuli się bezpiecznie? Ubezpieczenia, o których powinien pomyśleć przedsiębiorca" – Teresa Wojaczek.
- "Historia o przełomach, największych błędach lub lekcjach, jakie Cię spotkały" – wywiad z dr Pauliną Ihnatowicz.
- "Kiedy kończy się kopia, zaczyna się marka. Czyli jak Wyróżnić się marką osobistą?" – Ola Mrowiec.
- "Jak budować zaufanie klientów przez treści sprzedażowe" – Iwona Wieczorek-Bartkowiak.
- "Branding 360 stopni. Kreujemy pozytywny wizerunek w świecie cyfrowym" – panel dyskusyjny z udziałem Anny Teodorczyk-Twardowskiej, Joanny Brom-Nowickiej, Sylwii Stein, Agnieszki Knapik oraz Weroniki Wolskiej.
- "Jak zrobić dochodowy webinar sprzedażowy w dowolnej branży" – Magdalena Pawłowska.
- "Krzywe kreski i ich magiczna moc" – Basia Grzegorzewska.
- "Jak budować markę osobistą za pomocą Reels" – Sonia Staroszyńska.
- "Od pomysłu do projektu – skuteczne zarządzanie w małych firmach" – Paulina Augustowska.
- "Między kreacją a rzeczywistością: o budowaniu persony w internecie" – Julia Oleś.
- "Jesteś ekspertką! Uwierz w to! – syndrom oszusta, krytyk wewnętrzny, klątwa wiedzy i co jeszcze w nas siedzi?" – panel dyskusyjny z udziałem Oli Gościniak, Natalii Bednarczyk, Aleksandry Gładysz, Dominiki Paprockiej, Olgi Michałkiewicz oraz Beaty Leszczyńskiej.
- "Wynieś niszowy biznes na inny poziom z produktami online" – Daria Mazurowska.
- "15 konkretnych porad, dzięki którym klienci pokochają zakupy w Twoim sklepie online" – Ewa Bartnik.
- "Brzmię jak ja i dobrze mi z tym: budowanie społeczności poprzez pozytywne podejście do swojego głosu" – Kasia Kłosowska.
- "Biznes w zgodzie z cyklem" – wywiad z Elizą Wydrych.
- "Marka osobista odporna psychicznie" – Justyna Krajewska.
- "Jak zacząć i wytrwać w social mediach. Czyli o budowaniu silnej i autentycznej marki osobistej" – Michał Wichowski.
- "Tiktok – jak wbić darmowe zasięgi w 2024" – Marcin Majzner.
- "Nie bądź dama, nie musisz robić biznesu sama" – panel dyskusyjny z udziałem Katarzyny Masztaller, Agnieszki Pojda, Magdy Steblewskiej, Eli Nieradko i Eli Wolińskiej.
- "SEO marki osobistej. Personal branding w Google" – Ewelina Podrez-Siama.
- "Mam tę moc – czyli jak odnaleźć źródło sukcesów, które jest w Tobie" – Paulina Patrzałek-Linowska i Jola Bilanycz.
- "Co zrobić, kiedy utkniesz, czyli subiektywny przegląd pomysłów i inspiracji wzmagających kreatywność" – Maciek Budzich.
- "Jak Przekuć pasję w inspirującą społeczność" – Klaudia Rozwadowska-Preneta.
- "Budowanie marki osobistej poprzez autorytet śmieszka" – Paulina Żywica.
- "Jak projektować strategie content marketingu na Instagramie?" – Oskar Lipiński.
- "Wychowujesz sobie konkurencję? Nie bój się tego!" – Ewa Popielarz.
- "Wydaj książkę i zbuduj wizerunek eksperta" – panel dyskusyjny z udziałem Magdy G. Mutlu, Dominiki Surma, Kasi Bieńkowskiej, Ewy Wojtan, Katarzyny Mróz-Jaskuła oraz Olgi Wilczyńskiej.
- "Budowanie społeczności i zaangażowanie jej na Facebooku" – Joanna Kadej.
- "Jak wykorzystać biznes online do czynienia dobra" – wywiad z Anną Makowską.
- "Żart, jako narzędzie w walce o uwagę" – Ievgen Vector.
- "Sprzedaż w wideo – 5 skutecznych lifehacków" – wywiad z Agatą Koman.
- "Wykorzystaj swoje talenty Gallupa jako wyróżnik Twojej marki" – Karolina Jarosz.
- "Mam Twój mail i co dalej? – jak utrzymać relacje i zaangażowanie (nie tylko dla introwertyczek)" – Anna Rudnicka.
- "Jak tworzyć na TikToku, aby inni chcieli słuchać?" – Daria Kamińska.
- "Finansowa Empowermentka: Jak opanować sztukę zarządzania pieniędzmi?" – panel dyskusyjny z udziałem Agnieszki Gaczkowskiej, Ani Witowskiej, Agnieszki Ciesielskiej-Quesada, Marty Mazurek i Olg Gościniak.
- "Jak radzić sobie z hejtem w sieci?" – Ilona Adamska.
- "Dlaczego zarabianie i mówienie o pieniądzach w biznesie to żaden wstyd?" – Justyna Broniecka.
- "Jak dzięki byciu autentycznym zaczęłam sprzedawać sama produkty w sklepie online bez pomocy influencerów" – Magdalena Kucia-Ochal.
- "Jak nawyki mogą pomóc w budowaniu sukcesu zawodowego" – wywiad z Olgą Kozierowską.
- "Growth Hacking – jak wyskalować markę do miliona i mieć pół roku wolnego" – Marta Krasnodębska.
- "Jak wykorzystać możliwości LinkedIn w 2024 roku" – Katarzyna Kędzia.
- "Jak tworzyć jak sprzedawać swoje produkty" – wywiad z Anią Skura.
- "Jak zwiększyć sprzedaż na Instastories? Konkretne przykłady" – Joanna Fabisiak.
- "Pareto w legalnej sprzedaży – zaoszczędź czas i pieniądze, zyskaj 80% spokoju i sprzedawaj!" – Ilona Przetacznik.
- "Zarabianie na Instagramie" – panel dyskusyjny z udziałem Anety Jaworskiej, Szymona Mierzwy, Bartka Piekarskiego, Magdy Owsiany, Katarzyny Bieleckiej, Dariusza Mrozka oraz Joanny Skotniczy.
- "Konwersja strony sprzedażowej – policz i popraw!" – Agnieszka Skupieńska.
- "Fakty i mity biznesu online" – Marcin Osman.
- "Co ma wpływ na to, czy przedsiębiorca zarabia, czy nie?" – wywiad z Martą Manterys.
- "Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek, czyli jak za pomocą jednego potężnego narzędzia ekonomii behawioralnej zmieniłam totalną katastrofę sprzedażową w zadowolonego klienta" – Joanna Barska.
- "Jak przejść z tanich kursów online na programy premium w branży, która nie jest przyzwyczajona do płacenia wysokich stawek?" – Agnieszka Pieniążek.
- "Sprzedaż w 2024" – panel dyskusyjny z udziałem Moniki Klekotko, Dagmary Mańka, Dominiki Trawka, Aleksandry Połetek-Pszonak i Kingi Nowak.
- "Strategie Implementacji AI w marketingu" – Dominika Bucholc.
- "Od 0 do 10k obserwujących – jak budować społeczność, która kupuje?" -Weronika Modzelewska.
- "Zarabianie na produktach cyfrowych" – wywiad z Dominiką Żak.
- "Jak zrobić dochodowy webinar sprzedażowy w dowolnej branży" – Magdalena Pawłowska.
Kiedy odbędzie się Konferencja Girlbosskie i jak wziąć w niej udział?
Konferencja Girlbosskie odbędzie się w dniach 11-13 czerwca 2024 online. Patronat medialny nad wydarzeniem podjął popularny portal dla kobiet e-Wenus.pl. Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie organizatora: https://girlbosskie.pl/konferencja/.